Hoe is Vloer+ ontstaan?
Het is ooit begonnen als NTU (Nederlandse Tapijt Unie), maar na een reorganisatie en omvorming is het Vloer+ geworden.
Voor wat kun je allemaal terecht bij de Vloer+?
De corebusiness zit ‘m in de vloeren +raamdecoratie +tapijt + goede service +ontzorging.
Hoe lang werk je al samen met PPC?
Dit is al zeker 20 jaar. Misschien nog wel langer.
Wat is je ervaring met PPC?
Goed. Jullie kunnen snel leveren door het goede logistieke systeem. De website is makkelijk en overzichtelijk, waardoor je snel kunt bestellen. Het is ook handig dat je weet wanneer de chauffeur komt. Jullie hebben eigenlijk alles en dat is zeker een plus!
Wat heeft je bewogen om Aspecta in het assortiment op te nemen?
Ik heb voorheen een beperkte collectie van Aspecta gehad. Dat bleek helaas niet erg succesvol. Dat kwam met name door de prijs en de presentatie.
Je ziet nu in klick de opkomst van Coretec, die het ontzettend goed doen. Zij komen ook allemaal met een shop-in-shop. Ik wil gewoon af van productpresentaties: heel veel bokjes en borden. Je laat dan weinig zien aan de consument. Ik wil naar een mooi shop-in-shop concept, waarin je veel meer beleving ervaart en wat meer toevoegt voor de consument in plaats van dat je alleen maar heel veel producten laat zien. Het is voor de consument heel lastig om een keuze te maken als je meer dan 500 borden aanbiedt. Overdaad schaadt! En als je het wat meer afbakent en je laat het op een mooie manier zien, zodat de consument wat meer getriggerd wordt, dan maakt dat de keuze een stuk makkelijker!
Waarom heb je nu dan toch voor Aspecta gekozen?
De presentatie en de manier waarop het nu wordt gebracht, is veel beter dan voorheen. Daarom wil ik graag Aspecta in mijn assortiment. Simon (Aspecta vertegenwoordiger van PPC) was al een paar keer langs geweest om te peilen hoe wij tegen een shop-in-shop van Aspecta aankeken. Al babbelend heb ik wel aangegeven dat ik meer richting een beleving wilde en minder bokjes en borden.
Zo kwam ik op de InCoDa (interieur Collectie Dagen) het shop-in-shop concept van Aspecta tegen in de stand van PPC. Na een gesprek met Simon op de beurs is het balletje gaan rollen. Ik heb besloten om het gehele shop-in-shop concept van Aspecta te presenteren in mijn showroom. Het concept is zo nieuw, dat ik de eerste ben die de volledige shop-in-shop van Aspecta heeft. Hoe mooi is dat!
Waarom zie je Aspecta als een aanvulling op het assortiment?
Er zitten wat afwijkende kleuren in. Aspecta biedt meer dan alleen de standaard kleuren. De klick-verbinding is anders dan de andere merken, daardoor is het wat beter en makkelijker te leggen. Daarnaast is het kwalitatief een mooi product.
Hoe is het proces van aanschaf tot aan installatie van Aspecta-producten verlopen?
Goed! We hebben zelf de Aspecta vloer gelegd en dat was het. Het concept werd verder compleet opgezet en verzorgt door PPC. Daar hebben wij niets aan hoeven doen. Ik ben tevreden over de communicatie, die was helder en duidelijk. De jongens waren wel iets te laat, maar daar konden zij niets aan doen. We zijn tot ‘savonds half 8 bezig geweest en toen was het ook helemaal klaar. Binnen een dag, staat er dan een prachtige shop-in-shop!
Wil je meer informatie over de shop-in-shop? Van ontwerp tot realisatie, wij helpen graag met een sfeervolle display opstelling van Aspecta. Informeer bij jouw accountmanager naar de diverse mogelijkheden!